Kyra Roest wordt head of business bij Burst

Roest wordt verantwoordelijk voor diverse internationale accounts bij digital production agency Burst.

Het gaat om onder andere Hero, Organix, Old Amsterdam en Mentos. Roest was hiervoor partner bij Dare to Difr in een soortgelijke rol. Daarvoor werkte zij onder andere bij Bohemia Amsterdam als partner en ook bij The Valley, Isobar en Roorda.

&;Voor mij is dit een logische volgende stap&;, licht ze toe. &;Met mijn benoeming als VP Area Director Europe IAA , en mijn internationale netwerk kan ik bijdragen aan de ambities van Burst en haar huidige klanten. Internationaal en verbinden zijn twee dingen die ik al langere tijd in de praktijk breng met onder andere Embassy of Dutch Creativity. Dit is iets waar ik erg veel energie van krijg.&;

Hans Maltha, ceo van Burst: &;We zijn erg blij met de komst van Kyra en denken dat ze Burst goed kan helpen met de verdere internationale uitbouw. Onze ambitie is duidelijk, we willen binnen drie jaar verdrievoudigen en vestigingen in het buitenland openen om aan de vraag van onze klanten te kunnen blijven voldoen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie