De NIMA Top Marketing Club bestaat uit organisaties die ‘op verschillende niveaus marketingkennis en -competenties aanscherpen en elkaar via kennisuitwisseling en intervisie helpen op het terrein van strategische marketingvraagstukken’.
Zinvol
Leslie Hogeveen, head of (digital) marketing & e-commerce bij Knab: ‘(Het is) zeer zinvol om van andere organisaties te leren. We zijn daarom erg blij met de toetreding tot het TMC-programma. Daar plukt onze hele organisatie de vruchten van. Ik ben ervan overtuigd dat wij ook een zinvolle bijdrage kunnen leveren aan het programma. Wij gaan voor “echte” marketing en blijven ver weg van de “marketingtrucjes”.’
Knab (winnaar van de Financial Marketing Award 2015) is de 24ste organisatie die toetreedt tot de NIMA Top Marketing Club.
NIMA ondersteunt deze bedrijven bij de ontwikkeling van marketingkennis, het opdoen van inspiratie en faciliteert het kennisnetwerk dat de TMC-leden hebben opgebouwd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!