KLM maakt commercials Werelddeal Weken met iPhone

KLM slaat met de reclamecampagne voor de nieuwe Werelddeal Weken een andere weg in.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Werelddeal Weken beginnen vandaag. KLM heeft meer dan 100 bestemmingen waaronder New York, Rio de Janeiro, Genua en Valencia sterk in prijs verlaagd.

Voor de reclamecampagne maakt KLM gebruik van een nieuw concept. Bijna alle beelden die in de campagne gebruikt worden, zijn gemaakt met een Iphone. Ook die in de tv-commercial. De beelden moeten hierdoor ‘echt’ en ‘persoonlijk’ worden. 

Voor de online commercials maakt de luchtvaartmaatschappij onder meer gebruik maken van live beelden vanuit New York, Los Angeles en Rio de Janeiro.

&;Het lijkt net alsof de reiziger de beelden zelf gefilmd heeft met zijn of haar eigen smartphone&;, zegt directeur KLM Nederland Harm Kreulen: &;Het laat de klant vanuit een eigen perspectief kennismaken met de mooiste bestemmingen van KLM.&


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie