Het inhouse affiliate programma gaat deze week de lucht in. Tot nu toe lopen affiliate campagnes van KLM via Affilinet. Die relatie is beëindigd, al is de aanmeldpagina voor website beheerders op dit moment nog wel actief.
KLM heeft de Performance Horizon Group gekozen als white label provider voor het affiliate platform. Met de technologie van deze leverancier maakt KLM de affiliate marketingcampagnes zelf. Daardoor heeft de luchtvaartmaaatschappij volledige controle over met welke partnerwebsites wordt samengewerkt.
'Het nieuwe in-house platform zorgt ervoor dat we het affiliate kanaal effectiever kunnen beheren en de wereldwijde prestaties beter kunnen monitoren. We zullen onze affiliate marketingactiviteiten voortzetten met een selecte groep partners en door directe samenwerking met deze partners, kunnen we onze resultaten optimaliseren', zegt Viktor van der Wijk, Director Digital Marketing KLM.
Geïnteresseerde partijen kunnen zich aanmelden voor het KLM affiliatieprogramma via klm.com.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!