Kingsday sluit zich aan bij Omnicom Group

Iets meer dan twee jaar na de start heeft Kingsday een meerderheidsaandeel verkocht aan Omnicom Group. Dat maakt het bureau vandaag bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door zich aan te sluiten bij Omnicom Group, bereidt Kingsday zich voor op internationaal werk in de toekomst, zegt Sander Volten: ‘We denken onze internationale ambities sneller te kunnen verwezenlijken in samenwerking met een global network. We zijn echt heerlijk aan de slag als lead agency voor een aantal prachtige Nederlandse merken, maar hebben ook altijd genoten van het internationale werk dat we hiervoor deden.’

Kingsday werd in de zomer van 2011 opgericht door de van Euro RSCG afkomstige partners Sander Volten, Sicco Beerda, Eric Ytsma en Bram de Rooij.
Ze maken internationale crossmediale campagnes voor Mini, KPN, Bloemenbureau Holland, MoneYou, Duyvis, Smint en Knorr.
Bij de oprichting zeiden de partners een ‘overzichtelijke ambitie’ te hebben: ze wilden zo snel mogelijk weer terug in de Champions League van de bureauwereld komen.
‘Niet met de geijkte belofte dat we alles anders gaan doen, maar door communicatiedisciplines op een slimme manier te mixen en voort te bouwen op het succes van de afgelopen 10 jaar.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie