Creativiteit, Effectiviteit en Employer Brand
De Magneet kent drie hoofdcategorieën. Creativiteit, Effectiviteit en Employer Brand (continuïteit).
De inzendingen kunnen worden gedaan in alle mogelijke on- en offline toepassingen.
Een nieuwe subcategorie is Smart budget, inspelend op de slimme manieren waarop ook met een klein budget campagnes worden gevoerd.
Jeroen van den Brink, voorzitter van de SJP over deze categorie “we kwamen in de afgelopen jaren vaak prachtige ideeën tegen die met bijzonder lage budgetten waren uitgevoerd. Om juist deze ideeën te vieren, en te voorkomen dat ze ondersneeuwen onder de druk van grote campagnes hebben we gemeend hier een eigen categorie (Small Budget) voor te moeten creëren”.
De Magneten zijn bedoeld als een inspiratiebron voor iedereen die zich met employer branding, HR, recruitment en communicatie bezighoudt.
Employer Branding Experience 2015
De uitreiking van de Magneten zal dit jaar weer samenvallen met het vakcongres ‘Employer Branding Experience 2015’, begin november.
Het vakcongres wordt mede mogelijk gemaakt door TMG (Telegraaf Media Groep, VNU Vacature Media, de NVP, Vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie bureaus en Recruiters United).
Het ingezonden werk moet zijn ingezet tussen 1 juli 2014 en 30 juni 2015. De uiterste deadline voor inzending is 14 augustus 2015 16.00 uur.
Kijk op sjp.nl voor meer informatie en de inzendreglementen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!