Ieder(in) nieuwe merknaam CG-Raad en Platform VG

Koeweiden Postma ontwikkelde een nieuw merk voor twee miljoen Nederlanders met een beperking.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ieder(in) is de nieuwe naam voor de koepelorganisatie van mensen met een lichamelijke handicap, verstandelijke beperking of chronische ziekte (voorheen CG-Raad en Platform VG).

Koeweiden Postma ontwikkelde het logo, de nieuwe identiteit en communicatiestijl. 

Ieder(in) is met 250 aangesloten organisaties het grootste netwerk in Nederland van mensen met een beperking en maakt zich sterk voor een samenleving waarin iedereen kan meedoen en niemand wordt uitgesloten.

Om dit ideaal steeds voor ogen te houden is gekozen voor de naam Ieder(in). 

De naam is vanuit de organisatie zelf gekomen.

Voor de doorvertaling naar alle online communicatie werd samengewerkt met het Amsterdamse bureau 52 graden noorderbreedte.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie