Ibis laat hotelbed testen op ongerepte Devil’s Mountain

De hotelketen Ibis timmert flink aan de weg. Onlangs is hun duizendste hotel geopend en komende tijd wil de hotelformule om de twee dagen een nieuwe vestiging gaan openen. Slaapcomfort is door dit budgethotel als key asset genoemd. Het is opmerkelijk dat weinig andere hotels ‘een goede nachtrust’ als belangrijkste onderdeel in hun marketingcommunicatie meenemen. Ibis doet dit wel en heeft ook voor al haar vestigingen een eigen bed ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie
Volgens Ibis is hun nieuwe bed zo kwaliteit hoogstaand dat je er zelfs op de meest onherbergzame gebieden tot een goede nachtrust kan komen. Vice heeft voor Ibis hiervoor een campagne opgezet in een uithoek van de Amazone-jungle.  
 
Avonturier en regisseur Aaron Chervenak stelt het bed op de proef op de top van Devil’s Mountain. Via een interactieve website kan iedereen ter wereld toekijken hoe Aaron samen met een team avonturiers het bed naar de top van de berg brengt, om vervolgens te slapen op een plek waar dat voorheen onmogelijk leek. De hoofdrol in de expeditie is weggelegd voor Aaron Chervenak die samen met zijn vriend Gareth Jones de kern vormt van het team. De rest van het team bestaat uit dokter Joe Wiesenburger, producent Hayley Edmonds, en Vice-journalist Sylla Saint-Guily.
Via de interactieve kun het avontuur naar één van de meest onbegaandfe plekken op aarde bekijken. De interactieve campagne ‘The Ultimate Sleep’ op tablet, pc  en deels op de smartphone.   
 
Zie trailer: 

;s Mountain (extended trailer)

 
 


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie