Dit houdt in dat Holland Herald en MediaPartners Group per mei 2014 na 48 jaar (sinds het eerste nummer in 1966) uit elkaar gaan.
MediaPartners Group: ‘Wij danken KLM voor de afgelopen 48 jaar. We gaan door met een prachtig portfolio maar zullen de samenwerking met het team van Holland Herald zeker missen.’
In juni 2013 kreeg G+J IMS Sales Office Germany al de verantwoording voor de marketing en sales van Holland Herald.
Director G+J Custom Content Petra Schuttel: ‘Het concept dat wij in mei zullen lanceren is eigentijds en sophisticated.
'We hebben deze titel van klassiek inflight magazine getransformeerd tot een blad met de allure van een publiekstijdschrift.’
Natascha van Roode, hoofd marketingcommunicatie KLM: ‘We hebben voor G+J Custom Content gekozen vanwege de "brand fit" tussen onze organisaties en het feit dat het team klaar is om mee te groeien in de toekomstplannen die we hebben op het gebied van onder andere content sharing.
'Daarnaast heeft G+J Custom Content een fris en eigentijds concept voor Holland Herald neergezet zonder de ziel van het blad te verliezen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!