Onder anderen Nienke Dettmeijer van Spotify sprak, net als Josh Grau van Twitter, professor Leeflang, Goos Eilander, Dorkas Koenen, de cmo van Essent, en de marketingbazen van ZwitserLeven en Dela.
En er waren vele workshops.
Fotograaf Maarten van Schaik maakte die dinsdag een sfeerimpressie.
Het publiek
Alexandra Jankovich bereidt zich voor
De grasmat had zijn eigen aantrekkingskracht
Aanwezigen konden testritjes in een BMW maken
Verschillende auteurs spraken op #GMC13, hun boeken waren te koop
Dorkas Koenen, marketingdirecteur van Essent vertelde de zaal dat binnen Essent online leidend in alles is geworden
Tijdschrift voor Marketing-hoofdredacteur Elsbeth Eilander leidde samen met dagvoorzitter Berd Warmelts, directeur Coöperatie Fabriek, de dag in goede banen
Jaap Favier reikte zijn boek 'Kwalitijd' uit aan professor Peter Leeflang
Nadat Goos Eilander, baas van Trendbox, professor Leeflang en Dorkas Koenen hadden gesproken, vond een korte discussie plaats
Josh Grau, de head of Brand Strategy van Twitter (Europa) vertelde dat vooral de combinatie van Twitter en tv zeer waardevol kan zijn voor merken
Notities maken tijdens een workshop
Pauze
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!