Foto-impressie #GMC13

8 oktober liepen er zo'n 300 marketeers rond in een deel van de Amsterdam Arena, waarmee Het Grote Marketing Congres wederom een succes was.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onder anderen Nienke Dettmeijer van sprak, net als , professor Leeflang, Goos Eilander, Dorkas Koenen, de cmo van Essent, en de marketingbazen van

En er waren vele workshops.

Fotograaf maakte die dinsdag een sfeerimpressie.

Het publiek

Alexandra Jankovich bereidt zich voor

De grasmat had zijn eigen aantrekkingskracht

Aanwezigen konden testritjes in een BMW maken

Verschillende auteurs spraken op , hun boeken waren te koop

Dorkas Koenen, marketingdirecteur van Essent vertelde de zaal dat binnen Essent online leidend in alles is geworden

Tijdschrift voor Marketing-hoofdredacteur Elsbeth Eilander leidde samen met dagvoorzitter Berd Warmelts, directeur Coöperatie Fabriek, de dag in goede banen

Jaap Favier reikte zijn boek 'Kwalitijd' uit aan professor Peter Leeflang

Nadat Goos Eilander, baas van Trendbox, professor Leeflang en Dorkas Koenen hadden gesproken, vond een korte discussie plaats

Josh Grau, de head of Brand Strategy van Twitter (Europa) vertelde dat vooral de combinatie van Twitter en tv zeer waardevol kan zijn voor merken

Notities maken tijdens een workshop

Pauze

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie