Exterion Media neemt winkelcentranetwerk Centercom over

De OOH-exploitant neemt het volledige winkelcentranetwerk over per 1 maart.

Het netwerk bestaat uit de 125 grootste winkelcentra in Nederland, waaronder onder meer Hoog Catharijne in Utrecht, Stadshart Amstelveen en In de Bogaard in Rijswijk.

Inmiddels zijn in 52 winkelcentra ruim 500 digitale schermen geïnstalleerd. Exterion Media wil de rest van het winkelcentranetwerk in de loop van 2016 digitaliseren. Met de overname claimt Exterion Media het grootste digitale buitenreclamenetwerk in Nederland aan te bieden en haar positie binnen de OOH markt verder te verstevigen.

Erik Kip, managing director Exterion Media: &;Centercom heeft in de afgelopen 15 jaar een ijzersterk netwerk binnen de Nederlandse winkelcentra opgebouwd. Door de overname van het winkelcentranetwerk geven wij op de beste manier invulling aan onze missie iedereen buitenshuis te willen bereiken. Door de toevoeging van het volledige winkelcentranetwerk van Centercom op ons al bestaande netwerk, kunnen wij adverteerders op elke mogelijke manier buitenshuis faciliteren. Daarnaast geloven we sterk in de kracht van Digital OOH en hebben we naast de eerste digitale schermen op Amsterdam CS nu ook een volledig landelijk digitaal netwerk.&;

Olivier Slot, managing director Centercom: &;Centercom is het afgelopen jaar als eerste OOH partij alles gaan digitaliseren. Centercom gaat zich nog nadrukkelijker focussen op onze andere OOH netwerken in supermarkten en het grootste landelijke A0 netwerk.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie