De Effie Organisatie ziet de laatste jaren een groeiende diversiteit in de cases. Het zijn cases met een sterk marketingcomponent, toenemend gebruik van technologie en een groeiende rol van (online) media. De organisatie wil vooral ook bureaus en opdrachtgevers die geen Effie-traditie hebben aanmoedigen om hun cases in te zenden.
De hoofdjury heeft vanaf dit jaar dus het mandaat de meest vernieuwende effectiviteitscase met een Titanium Effie te bekronen. Deze wordt naast -en niet in plaats van- de Gouden, Zilveren en Bronzen Effies uitgereikt.
Dick van der Lecq namens de Effie Stuurgroep: 'De Effie is net als ons vak sterk in beweging. We vinden het belangrijk om het ontwikkelen van nieuwe innovatieve communicatiestrategieën aan te moedigen. En vervolgens ervan te leren hoe deze resultaten precies zijn bereikt.'
Het webinar van de Effie Masterclass waarin deze nieuwe prijs wordt aangekondigd is hier te zien.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!