easyJet en NBTC openen tijdelijk hagelslagcafé in Londen ter promotie van Nederland

Café van der Sprinkles moet de Britten naar Nederland lokken.

easyJet werkt samen met NBTC Holland Marketing. Met deze samenwerking willen de organisaties het bezoeken van Nederland onder de Britten promoten.

Het hagelslagcafé is onderdeel van de HollandCity-strategie waarmee NBTC de komende jaren inzet op spreiding van het groeiend aantal internationale bezoekers. Met HollandCity positioneert NBTC Nederland als één grote metropool om op die manier toeristen ook andere unieke bestemmingen in Nederland te laten ontdekken. Hierdoor profiteren ook minder bekende regio’s van zowel buitenlandse als binnenlandse bezoekers en worden de nu al drukke plekken in ons land ontlast.

In 2016 reisden meer dan twee miljoen mensen vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland. Om dit aantal te stimuleren laten NBTC en easyJet met de lancering van het nieuwe pop-upcafé Café van der Sprinkles op Leicester Square Londenaren nader kennismaken met de cultuur en bestemmingen die Nederland te bieden heeft.

Om de Londenaren vast mee te nemen op een reis naar Nederland draait alles in Café van der Sprinkles om hagelslag. Na het betreden van een vliegtuigdeur, begeven bezoekers zich in een fel gedecoreerd hagelslagcafé waarbij ze kunnen kiezen uit een ‘doe-het-zelf’-menu, waarbij ze de kans krijgen om een Nederlands kunstwerk te creëren. Een voorbeeld: Zonnebloemen van Van Gogh.

Daarnaast kunnen bezoekers een schoonheidsbehandeling met hagelslag nemen. Bezoekers hebben bovendien de mogelijkheid vluchten naar Nederland te winnen, door middel van het delen van hun foto’s op social media met de hashtag #SprinklesCafé.

Het hagelslagcafé is vandaag tot en met zondag open.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie