Welke nieuwtjes vonden jullie, dierbare lezers van MarketingOnline, het lezenswaardigst? Nu, in ieder geval deze 10.
Dit zijn de 10 best gelezen nieuwsstukken:
1. ‘Jumbo gaat V&D achterna als het niet oppast’
2. ‘Stekker uit BCC is meest logische scenario’
3. Adidas maakt speciale Oktoberfest-sneakers die bestand zijn tegen kots en bier
4. Albert Heijn moet zich schamen van Antoinette Hertsenberg, maar Albert Heijn schaamt zich niet
5. Zo ziet de supermarkt van de toekomst eruit volgens Albert Heijn
6. Formule 'Nieuwste Blokker' wordt bijgesteld
7. Productinnovatie: Sourcy komt met smaakwatertjes voor kids
8. Ruimtevaartplaatjes verzamelen met VR/AR-spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers
9. Pieter Zwart is Marketeer of the Year 2017
10. Hilversum presenteert slogan met schrijffout, Twitter laat zich van z’n beste kant zien
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!