Nederlands mineraalwater Bar-le-duc heeft een nieuw logo, nieuwe website en het zit sinds kort in een andere fles. Bureau Matters Most verzorgde de rebranding en presenteert een commercial voor het vernieuwde merk.
Natuurlijk
De boodschap van de tv-reclame is ‘doe eens lekker natuurlijk!’. Rogier Schut van Matters Most: ‘De grote kracht van Bar-le-Duc is dat alle producten 100% natuurlijk zijn. Dat is uniek, want de watermarkt wordt overspoeld met vage toevoegingen en poeha. Daarom richten we ons op mensen die gezond willen leven, zonder daar ingewikkeld over te doen.’
Het bureau ontwierp ook een nieuwe verpakking. Die is gemaakt van 100% gerecycled materiaal. Volgens Paula Gijsen, senior Brand Manager Bar-le-Duc, is de fles beter herkenbaar. ‘Het is een uitdaging voor Bar-le-Duc om vaker gekozen te worden in de supermarkt. Het is daarom belangrijk dat we beter vindbaar zijn in het schap.’
Website en commercial
De website en de commercial zijn meer gericht op inspiratie. ‘De oude website was functioneel ingestoken en de nadruk lag de producten,’ vertelt Schut. ‘De nieuwe, moderne website draait om beleving en inspiratie.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!