Die klagende bloggers ook altijd!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag een mooi voorpagina-artikel in de nrc.next over .

Van PR-man Ronald van der Aart (die zelf heeft over PR) had ik al begrepen dat een dergelijk verhaal er aan kwam. , bespaart mij wat typewerk. En kom dan hier terug met je ongezouten mening. Want klagen op de UPC (of Nuon, of KPN, of etc.) is toch onze lievelingsbezigheid?

Ik had al vaker gehoord over dit webcare team van UPC, onder andere omdat UPC het niet nalaat om haar aanpak . En nu kun je zeggen wat je wil van UPC (ook ik had vorige week weer een aanvaring), op deze manier laten ze zien bovenop alle negatieve aandacht te zitten en pogen het op te lossen. Als ze dit consequent volhouden, kunnen ze straks wellicht ook deze aanpak gebruiken om eens positief in het nieuws te komen in plaats van altijd vanuit een defensie rol.

Tegelijk blijft het een interessante discussie; moet je als bedrijf reageren op blogs? Wanneer wel? Wanneer niet? Hoe? Op alle blogs? Ook shocklogs? Kun je de discussie ooit winnen? Denk dat NS-man Joost Ravoo en UPC aardig wat kastanjes voor ons uit het vuur gehaald hebben, ik volg hun bevindingen en ervaringen met veel interesse. Want echt leren doe je pas door het te doen. Of juist niet dus.

Ik ga er vanuit dat ons op zijn eigen blog of elders op de hoogte houdt, want de nrc.next zal er na zo'n enorm artikel niet snel meer over schrijven...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie