Deze tampons zijn designfähig

En je kunt er een abonnement op nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, een Amerikaanse bedrijf, heeft de taak op zich genomen om zowel het packaging design van tampons te verbeteren als beter te informeren over vrouwelijke hygiëne.

De oprichters willen naar eigen zeggen de feminiene hygiëne-industrie moderniseren met nieuwe kennis en een tamponabonnementenservice.

Het abonnement bestaat uit een witte doos met daarin 18 mooi verpakte tampons in verschillende gekleurde verpakkingen voor lichte, gewone en zware ongesteldheid.

Selling point

Iedere doos kan worden gepersonaliseerd en dat is volgens al een selling point op zich.

Klanten kunnen ook kiezen hoe vaak ze zo&;n doos willen ontvangen.

Lola heeft ook de taak op zich genomen om meer bewustzijn te creëren over het gebruikte materiaal. Het bedrijf wil transparant zijn over welke materialen het gebruikt.

De tampon is volgens de oprichters 100 procent natuurlijk en gemaakt van katoen.

Het past volgens in de trend van vrouwen die natuurlijkere producten willen hebben, en de groeiende zorg over chemicaliën in producten en voedsel.

Als consument wil je weten wat je in je lichaam stopt, aldus Lola. 

Een doos met 18 stuks zal rond de tien dollar gaan kosten.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie