Cêlavíta kiest voor Partout d.n.a.

Het Eindhovense bureau wordt verantwoordelijk voor foodexpertise in digital.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

gaat voor aan de slag met de ontwikkeling van de digitale strategie, het online platform en de realisatie van de daarbij behorende content- en campagne-activiteiten.

&;Doorslaggevend voor de keuze van Partout d.n.a. was de combinatie van kennis en ervaring met foodmerken en het kunnen vertalen van een business- en marketingstrategie naar een heldere online strategie met concrete acties&;, zegt Jacqueline Roest, manager marketing retail van CêlaVíta.

&;CêlaVíta deelt onze visie dat inspireren, helpen en relaties bouwen de nieuwe manier van verkopen is&;, stelt Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.. &;Bovendien begrijpt het bedrijf dat er online veel kansen liggen om foodproducten onder de aandacht van het publiek te brengen. Die kansen grijpen we door in te spelen op de "digitale kookplanning" van de consument en daarbinnen de producten van CêlaVíta op het juiste moment relevant te maken.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie