C2B lanceert activatiecampagne BIC Battle Roadshow

BIC geeft vorige campagne een vervolg met interactieve spellen online en op twaalf middelbare scholen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bij de vorige campagne konden tieners ideeën indienen, waarom de &;bekende&; vier kleurenpen van BIC slimmer is, dan een gewone pen. Met deze kennis heeft vier spellen ontwikkeld die tieners online kunnen spelen, en gaat met een roadshow langs twaalf middelbare scholen.

In de vijf dagen dat de campagne actief is, zijn er al meer dan 15.000 spellen gespeeld.

&;Een reden waarom de spellen worden opgepikt, is omdat tieners zelf de bedenkers zijn van de spellen.&;, aldus Tim Meuleman, Managing Partner C2B. &;Dit jaar vragen we niet waarom de pen zo slim is, maar hoe slim jij - als tiener - bent wanneer je de pen gebruikt. Dit is onderdeel van een langere storytelling-strategie om de BIC vier kleurenpen succesvol in Nederland te lanceren.&;

Mathilde Destrez, Product Manager Stationary BIC&;De uitdaging was om de benefits van de pen te communiceren aan tieners. Probeer dat maar eens via de gebruikelijke marketingkanalen te bereiken, met pubers als doelgroep. De vorige campagne heeft bewezen dat het goed uitpakt, wanneer we jongeren betrekken. Dit jaar gaan we daar een stap verder in, door de benefits tot leven te laten komen in leuke spelletjes.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie