De doelstelling van de samenwerking is het claimen van een nieuw gebruiksmoment en het bereiken van de ‘moderne gentleman’.
‘Wij hebben gekozen voor Buro Benk, omdat het bureau veel ervaring heeft in activaties voor slijterijen en retailers’, aldus Ries Bokken, brand manager van het whiskymerk Chivas Regal. ‘Buro Benk is medeverantwoordelijk voor de samenwerking met Weber en voor de creatieve en effectieve doorvertaling naar de winkelvloer, incluis ondersteunende online winactie.'
Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director van Buro Benk: ‘Waar de meeste merken zich voor het BBQ-moment richten op de stoere man, richt Chivas zich in de campagne op de gentleman. Chivas en BBQ gaan heel goed samen. Behalve dat het gebruiksmoment in de campagne wordt geclaimd, wordt dit ook uitgebreid door de toevoeging van tips en suggesties voor bijvoorbeeld whisky-vleesmarinade en zomerse whisky-cocktails. Hiermee verbindt Chivas haar naam aan de compleet verzorgde stijlvolle “Gentlemen’s BBQ”.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!