Tot nu toe vervulde Joost Perik, chief creative officer van BSUR Group, de rol van creative director in zijn eentje.
Door een toename van het aantal internationale klanten – meest recent Moxy (Marriott Hotels), Glenmorangie Whisky en Bonprix - en het daarmee gepaard gaande vele reizen, was er behoefte aan senior versterking, zo legt ceo Jan Rijkenberg uit.
De creatieve afdeling van BSUR telt 10 mensen.
Als creative director heeft de 40-jarige Shandor Gancs 14 jaar internationale ervaring; hij werkte bij designbureaus, digitale bureaus en modemerken, met de focus op lifestyle, design, digital en branding. Hij was verantwoordelijk voor international klanten als Peugeot, Mazda, Polaroid, L’Oréal, San Pellegrino, Pacific Brands, Cotton On Group, Liberty of London and BP. Recent bouwde hij het Australische T-shirt merk Leopold uit tot een high-end modemerk.
Joost Perik: ‘Shandor past perfect bij ons groeiende portfolio van international lifestyle merken.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!