Max Gershfield kwam 1,5 jaar geleden van TBWA\Londen naar Amsterdam om voor JWT International te werken.
James Holdsworth werkte eerder bij KesselsKramer en Anomaly en is ook een Jonge Honden 2015 winnaar.
Gershfield is voormalig nationaal kampioen schaatsen en naast reclamemaker ook dichter én hij speelt in een synth pop band.
Holdsworth verzorgt live action visuals voor bands en DJ's, waaronder Nicolas Jaar en L'Enfant.
Over K\R zegt het duo: ‘Het was voor ons meteen duidelijk dat ze “anders” zijn dan de meeste bureaus. Top-down is dit een intelligente, nieuwsgierige groep mensen bij wie we ons meteen thuisvoelden. We kunnen niet wachten om samen geweldig werk te maken.’
Creatief directeur Demian LaVigne over het nieuwe team: ‘Max en James brengen de rauwe energie en het talent dat we bij K\R “adventurous” noemen. Ze hebben een goede basis en hebben ons ervan overtuigd dat ze de creativiteit bezitten om onze klanten en ons uit te dagen.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!