BIC doneert euro voor elk warm bericht

Actie is onderdeel van de campagne 'Light Up Connections'.

Vrienden, kennissen en familie kunnen elkaar op de campagnmewebsite een persoonlijke boodschap geven. Elke boodschap wordt met een vlammetje op een landkaart getoond en kan direct worden verstuurd via WhatsApp, Facebook of e-mail. Op de campagnewebsite is een teller te zien met hoeveel vlammetjes er op dat moment zijn aangemaakt. 

Aan het eind van de campagne maakt BIC oor ieder aangemaakt vlammetje €1,- over aan een nader te bepalen goed doel. Op deze manier wil  het aanstekermerk naar eigen zeggen de inwoners van Nederland en België motiveren om elkaar te bedanken "en hierdoor liefde en licht te geven gedurende de donkere maar tevens liefdevolle dagen in december".

Social marketingbureau C2B is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de campagne. Ter ondersteuning van de campagne zijn tevens 300 duizend bierviltjes verspreid in horecagelegenheden in Nederland en België. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie