Ben wil niemand wat opleggen

Red Urban & Etcetera zijn verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het telecommerk.

In de nieuwe Ben-campagne draait het om het inzicht dat mensen én-én willen. Het telecommerk meent dat de meeste telecommerken bij consumenten om ‘meer, meer, meer’ pushen, Ben is van mening dat het moet gaan om én-én, wanneer de consument zelf zijn mobiel wil gebruiken.

&;Cool&;

Renske Nouwens, manager marketing Ben vindt het ‘cool’ dat het merk  niemand oplegt wat ze allemaal moeten doen met hun mobiele telefoon. ‘Want Ben speelt een beperkte rol in hun levens. Maar Ben helpt wel iedereen om zo veel mogelijk plezier te halen uit zijn of haar budget.’

Ben Imhoff, creative director Red Urban & Etcetera: ‘Afgelopen jaar zijn we de beweging gestart van “idealist van toen” naar de ‘persoonlijke budget challenger van nu’. Met deze nieuwe campagne kruipen we nog dichter op de huid van iedereen die zoveel mogelijk plezier uit zijn euro’s wil halen. We geven Ben bewust de bijrol: Je hoeft echt niet al je tijd aan mij te besteden.’ Imoff noemt dit ‘lekker positief en tegendraads’.

Credits

Opdrachtgever: Ben

Verantwoordelijk bij klant: Renske Nouwens, Kaspar van den Berg, Leon Toet 

Bureau: Red Urban & Etcetera

Creatie: Robin Meekel, Patrick van Haperen, Ben Imhoff 

Strategie: Job Koopman, Frank Huiberts

Business Director: Sjoerd van Loon

Campaign Producers: Marieke Prette, Fabienne Molleman, Joze Rikken

Fotografie: Johan Kramer

Productiemaatschappij: Halal

Executive producer: Roel Oude Nijhuis

Producer: Poeiwah Cheung 

Regisseur: Johan Kramer

DOP: Lex Brand

Online en grading: Joppo@De Grot

Editing: Kevin Whelan

Music composing & Sounddesign: Earforce

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie