In de nieuwe Ben-campagne draait het om het inzicht dat mensen én-én willen. Het telecommerk meent dat de meeste telecommerken bij consumenten om ‘meer, meer, meer’ pushen, Ben is van mening dat het moet gaan om én-én, wanneer de consument zelf zijn mobiel wil gebruiken.
Renske Nouwens, manager marketing Ben vindt het ‘cool’ dat het merk niemand oplegt wat ze allemaal moeten doen met hun mobiele telefoon. ‘Want Ben speelt een beperkte rol in hun levens. Maar Ben helpt wel iedereen om zo veel mogelijk plezier te halen uit zijn of haar budget.’
Ben Imhoff, creative director Red Urban & Etcetera: ‘Afgelopen jaar zijn we de beweging gestart van “idealist van toen” naar de ‘persoonlijke budget challenger van nu’. Met deze nieuwe campagne kruipen we nog dichter op de huid van iedereen die zoveel mogelijk plezier uit zijn euro’s wil halen. We geven Ben bewust de bijrol: Je hoeft echt niet al je tijd aan mij te besteden.’ Imoff noemt dit ‘lekker positief en tegendraads’.
Credits
Opdrachtgever: Ben
Verantwoordelijk bij klant: Renske Nouwens, Kaspar van den Berg, Leon Toet
Bureau: Red Urban & Etcetera
Creatie: Robin Meekel, Patrick van Haperen, Ben Imhoff
Strategie: Job Koopman, Frank Huiberts
Business Director: Sjoerd van Loon
Campaign Producers: Marieke Prette, Fabienne Molleman, Joze Rikken
Fotografie: Johan Kramer
Productiemaatschappij: Halal
Executive producer: Roel Oude Nijhuis
Producer: Poeiwah Cheung
Regisseur: Johan Kramer
DOP: Lex Brand
Online en grading: Joppo@De Grot
Editing: Kevin Whelan
Music composing & Sounddesign: Earforce
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!