Barracuda werkt voor BiFi en Ben & Jerry’s

Het activatie- en fieldmarketingbureau ontwikkelt activatiecampagnes en een pop-up scoopshop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jack Link’s bracht het BiFi account voor activatie en sampling na een pitch onder bij Barracuda, omdat het bureau de beste doorvertaling wist te maken van de door BSUR ontwikkelde strategie voor BiFi.

Barracuda zal grootschalige sampling- en activatiecampagnes uitvoeren op festivals, out of home, petrols en in andere relevante kanalen.

Het bureau werkte al voor diverse merken van Unilever. Nu gaat het ook aan de slag voor de Ben & Jerry’s pop-up scoopshop in de nieuwe terminal bij het Amsterdam Centraal Station. Het bureau is verantwoordelijk voor de volledige gang van zaken in de scoopshop. De medewerkers van Barracuda zijn door de Amerikaanse delegatie van Ben & Jerry’s getraind.
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie