Premium

ASN Bank zet zich samen met de Bijenstichting in voor biodiversiteit

Met de nieuwe campagne wil ASN Bank mensen bewust maken van het belang van de bij voor biodiversiteit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ASN Bank houdt verschillende acties om mensen bewust te maken van het belang van de bij voor biodiversiteit en hen in beweging te krijgen. 

Een toont de problemen rondom bijen en de actie met als doel dat klanten 120.000 bijenbloemzaadjes aanvragen. Daarnaast zet ASN een advertentie in waarbij wordt omschreven waarom het goed is om te sparen bij de bank.

Verder worden tijdens de campagne radio, banners, e-mailing naar klanten en een  ingezet.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie