Onder voorzitterschap van Albert Verlinde (theaterproducent en tv-presentator) bestaat de professionele jury verder uit: Irpa Allard (International creative director MPG), Vivianne Bendermacher (Founder Aim for Moon, Techionista , Media-innovator), LOF-afgevaardigde Rob van Bracht (Independent creative and content director), Perre van den Brink (Head of content/creative director VICE en managing director Tratlehner), Maarten Hafkamp (Mediaredacteur Adformatie) en Léonie Koning (Managing director Initiative). Harriët Schrier (Directeur Groep Publiekstijdschriften) bewaakt zoals elk jaar de jurypocedure.
Acht categorieën
De jury gaat uit de inzendingen het allerbeste werk selecteren en kiest de Mercur Magazine van het Jaar, Lancering van het Jaar, Artdirection van het Jaar, Hoofdredacteur van het Jaar, Marketingactie van het Jaar, Merkinnovatie van het Jaar, Reportage van het Jaar en de nieuwe prijs BeLOFte van het Jaar.
De Mercur d’Or/LOF-prijs voor Magazines en de Mercur Retailer van het Jaar, worden niet door deze jury geselecteerd.
De inzending van cases sluit 25 september. De nominaties worden op 30 oktober bekendgemaakt. De uitreiking van de Mercurs is op 9 december, tijdens de Club Mercurs 2015, in de MarktKantine in Amsterdam.
Informatie over inzenden hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!