Dit jaar reist de Advertising Week Europe langs Berlijn (1 maart), Amsterdam (2 maart) en Stockholm (3 maart).
Het overkoepelende thema is de combinatie van creativiteit en innovatie. Panelleden van Google, Adobe, 72andSunny, Achtung, TamTam, North Kingdom, Holy Diver, Scholz & Friends, en FROG zullen ingaan op hoe merken en bureaus nieuwe technieken en creativiteit combineren voor hun communicatie. Richard Frankel, Creative Director bij Spotify, neemt deel aan de panelsessie's in zowel Berlijn, als Amsterdam.
Advertising Week Europe werkt samen met lokale merken en bureaus, waaronder Google, Adobe en 72andSunny, maar ook met organisaties als Dutch Digital Design, The Marketing Society, The Ad Club, en de Berlin School of Creative Leadership om een publiek variërend van managers tot aan C-level professionals te bedienen.
Creativiteit en innovatie
'De Europese steden waar we langs gaan hebben met bloeiende reclame- en marketingsectoren', stelt Matt Scheckner, Chief Executive van Advertising Week Europe. 'Met onze roadshow verkennen we de optelsom van creativiteit en innovatie en bouwen daarmee op naar Advertising Week Europe event in Londen.'
Het 'grote' Advertising Week Europe 2016 wordt dit jaar in Londen van 18-22 april voor de vierde keer georganiseerd. Vorig jaar trok het evenement meer dan 28.000 bezoekers, 10.000 deelnemers en 700 sprekers uit de creatieve industrie.
Meer informatie is te vinden op de site, waar geïnteresseerden zich gelijk kunnen registreren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!