Adnovate gaat vergaande samenwerking aan met Amerikaans Tahzoo

Het uiteindelijke doel is een overname van Adnovate door Tahzoo.

is een Amerikaanse leverancier van digitale Customer Experience (CX) diensten en oplossinge, terwijl specialist is in Product Information Management en Retail-oplossingen. Adnovate heeft naar eigen zeggen toenadering tot Tahzoo gezocht vanwege de noodzaak om haar internationale klanten beter te kunnen bedienen met een breder dienstenpakket.

Als de overname van Adnovate tot stand komt, ontstaat een Digital Customer Experience Agency met een omzet van 50 miljoen euro en vestigingen in Nederland (Delft, Maarssen), de VS (Seattle, San Francisco, Richmond, Washington), Engeland (London, Milton Keynes) en Zweden (Borlange).

Vorig jaar nam Tahzoo al het eveneens Nederlandse HintTech over van Egbert Hendriks, die nu de rol vervult van Chief Strategy Officer. Hij ziet de markt voor Product Information Management Systemen snel groeien, &;nu blijkt dat Master Data Management systemen (MDM) die ERP-leveranciers aanbieden niet aansluiten bij de wensen van marketing afdelingen.&;

De samenwerking met Adnovate past in Tahzoo’s ambitie om in 2018 een ‘global’ digital customer experience agency te zijn. Het bedrijf werkt onder meer voor Starbucks, Macy’s, Philips, JP Morgan,  Turkish Airlines en Colgate. Adnovate voegt daar haar internationale klantenbestand aan boe met onder meer WE Fashion, AkzoNobel, Volvo Group en AXA Stenman.

Paul Broersen (foto), ceo van Adnovate, toont zich verheugd over de samenwerking: &;Het biedt ons toegang tot de Amerikaanse markt en tot Tahzoo’s cliënten met onze PIM en retail-oplossingen gecombineerd met een betere schaalbaarheid, wereldwijde ondersteuning en bredere technische kennis en vaardigheden.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie