Adfactor brengt mobile advertising onder bij Mobvious

Native advertising specialist Adfactor en Mobvious (onderdeel van Semilo) bundelen de krachten op het gebied van de verkoop van mobiele apps en websites.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

 Mobvious, het mobile-advertising label van Semilo, krijgt toegang tot de A-titels uit het portfolio van Adfactor en verstevigt hiermee haar positie als topspeler in de mobile advertising markt.

Naast het eigen netwerk met titels als Shazam, Weerplaza en AutoScout24 biedt Mobvious nu dus ook titels als Bright, Androidworld en iCulture aan. Binnen de samenwerking gaat Adfactor zich meer richten op de verdere ontwikkeling van responsive native & display advertising formaten. Beide partijen gaan de strategische samenwerking de komende tijd uitbouwen door het vergroten van het mobiele netwerk en ontwikkelen van nieuwe responsive-, native- en display-advertising formaten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie