Acht jonge ontwerpers genomineerd voor Packaging Talent Award

Philips gaf opdracht voor de omdoos van een strijkijzer. Crowdbutcher vroeg om een vleespakket-redesign .

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Acht jonge ontwerpers en ontwerstudenten zijn genomineerd voor de BNO Packaging Talent Award 2015. De winnaars worden bekend gemaakt tijdens de Dutch Design Week op 21 oktober. Dit jaar konden studenten en jonge ontwerpers inschrijven op praktijkcases van Philips en koopeenkoe.nl.

Niveau
De BNOPackaging Talent Award is een initiatief van het BNO-platform NEXTpack om hun vakgebied onder de aandacht te brengen van design studenten, jonge ontwerpers en beroepsopleidingen.

In de categorie Non-Food gaf Philips opdracht voor het bedenken van een second-life oplossing voor de omdoos van een strijkijzer. Crowdbutcher koopeenkoe.nl vroeg om een redesign van het vleespakket dat zij aan hun klanten leveren. De jury was verheugd over het aantal en het niveau de inzendingen. Er worden dit jaar drie prijzen uitgereikt, waarvan twee in de categorie FOOD. Uit de inzendingen voor Philips (NON-FOOD) is één winnaar gekozen.

genomineerd zijn:

- Jennifer Vernaeve (St Lucas Gent, postgraduaat packaging design, 2015)

- Sabine Krouwer (Grafisch Media Instituut Design School, 2015)

- Laura Voet (student AKV St. Joost, Den Bosch)

- Denise Veenendaal (Grafisch Lyceum Utrecht, 2015)

- Maaike Fecken (Artez  product ontwerpen, 2013

- Lars Welten (student IPO Arnhem)

- Gali Lucas (stagaire Amsterdam, 2014)

- Eva Welten (student Nimeto in Utrecht, richting RPC, ruimtelijke presentatie & communicatie)

De eerste prijs in beide categorieën bestaat uit een trofee en een bedrag van 1500 euro.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie