Overslaan en naar de inhoud gaan

Chio werkt samen met Selmore

Na een bureauoriëntatie koos zoutjesmerk Chio voor Selmore.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds eind 2011 is Chio met meer dan 20 producten te vinden in verschillende zoute snack categorieën op de Nederlandse retail-en out-of-home-markt.

Het merk wil de komende jaren flink doorgroeien en heeft daarom behoefte aan een aanscherping van de merkpositionering en de campagne

Theo Toering, Marketing & Sales Manager brands Intersnack: &;Selmore heeft ons tijdens de bureauoriëntatie overtuigd dat ze weten wat er nodig is om samen de ambitie van ons relatief jonge merk te realiseren. Een merk bouwen in een impulscategorie, dwingt je niet alleen te bouwen aan brand equity en een goede strategie. Er moet ook een goede balans zijn in het behalen van doelstellingen op de korte en middellange termijn.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in