Overslaan en naar de inhoud gaan

OMG! Ziggo leert ouders wat hun kinderen appen

Laughing out loud (LOL) en I see (IC), ouders weten niet waar de app-afkortingen van hun kinderen voor staan. Ziggo schiet ze te hulp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag lanceert Ziggo de nieuwe online campagne, (Bureau: DDB & Tribal Amsterdam). De campagne is ter promotie van de nieuwe, kleine belbundel ‘Ziggo Mobiel Veel’. Ziggo test met de campagne de van ouders in Nederland . Ziggo: &;Die ouders hebben namelijk vaak geen idee wat hun kind hun appt!&;

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Met de online quiz die het hart van de campagne vormt, komen ouders er na vijf snelle vragen achter of ze een Whatsapp Wizard of een Whatsapp Wannabee zijn. Daarnaast kunnen de deelnemers ook nog smartphones winnen voor het hele gezin.



Over ‘Ziggo Mobiel Veel’
&;Ziggo Mobiel Veel’ is een kleine bundel waarmee consumenten goed bereikbaar zijn voor een laag bedrag per maand. De bundel is een ideaal instapabonnement, bijvoorbeeld voor kinderen. Ouders in Nederland worden vanaf vandaag via banners, social media en pre-rolls uitgedaagd hun kennis te testen.

Credits
Titel: OMG LOL
Klant: Ziggo
Eindverantwoordelijke klant: Siati Verloop, Debbie Lachman, Berend Smeets en Anne Oskam
Product: Online activatie
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Digital production: thispagecannotbefound.com
Productiemaatschappij video: Fono
Soundstudio: Spook.fm | Casper Corba, Henk van Engelen
Muziek: Patriek Wier

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in