Overslaan en naar de inhoud gaan

Paralympisch atlete Marlou van Rhijn is nieuwe gezicht in Nike commercial

Volgens Nike sluit Van Rhijns levensmotto - 'Als je weet dat je goed bent, maar toch beter kan' - goed aan bij de eigen merkwaarden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag presenteert Nike de nieuwe ‘Just do it’ campagne in Europa met een reeks korte video’s van inspirerende iconen. Daaronder is ook de Nederlandse paralympisch atlete Marlou van Rhijn. De video’s zijn volgens Nike bedoeld als een ode aan de actieve vrouw, die nóg sneller en nóg sterker is en te allen tijden het beste uit zichzelf haalt. Nike: &;Dat is de nieuwe generatie vrouwen die in opkomst is.&; Met de campagne wil Nike deze vrouwen die altijd in beweging zijn inspireren.

related partner content for mobile comes here

Nike zegt dat het levensmotto van Van Rhijn luidt: &;Als je weet dat je goed bent, maar toch beter kan.&; Nike: &;Van Rhijn is nog niet tevreden met al haar Olympische medailles en wereldrecords en drijft haar lichaam en ziel altijd tot het uiterste. Het overtreffen van verwachtingen en de next level bereiken is waar het haar om gaat.&;


 

Nike wil vrouwen sport laten ervaren zoals nooit tevoren en organiseert een serie unieke en uitdagende Nike Training Club (NTC) challenges die vrouwen stimuleren om &;hun eigen reis&; te starten. De ambitie wordt als volgt verwoord: &;Nike wil vrouwen  aanmoedigen om nieuwe mogelijkheden te verkennen en elke dag speciaal te maken. Van het zeilen op de Berlijnse rivier tot  surprise runs door Amsterdam en Parijs.&;

Aanmelden voor één van de challenges kan op

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in