Airbnb kiest creatief en mediabureau wereldwijd
TBWA\ en Starcom gaan internationaal werken voor Airbnb.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Airbnb (AirBed & Breakfast, de populaire community marktplaats voor verhuur van kamers en appartementen) koos TBWA\ als wereldwijd creatief bureau, Starcom doet de internationale mediaplanning en buying.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het media-account wordt behandeld door Starcom Chicago in nauwe samenwerking met de zusterbureaus wereldwijd. Volgens marketeer Jonathan Mildenhall hebben Starcom en Airbnb dezelfde filosofie rond 'human experience'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
De creatieve pitch werd voor TBWA\ aangestuurd door TBWA\Chiat\Day Los Angeles in samenwerking met de bureaus in Parijs, Londen, Brazilië en Singapore.
Airbnb heeft een netwerk in 190 landen en 34.000 steden/plaatsen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid