Mulder heeft zelf besloten zijn taken als CCO (Chief Commercial Officer) neer te leggen.
'Bij mijn overstap naar SBS vijf jaar geleden, stond het bedrijf voor een enorme uitdaging. Met een zeer gedreven team hebben wij de relatie en samenwerking met klanten op veel vlakken uitgebouwd. Hierin gesteund door een steeds breder productportfolio. Het meest trots ben ik op de wijze waarop mijn team invulling heeft gegeven aan de samenwerking met Sanoma, waarvoor we de erkenning hebben gekregen in de vorm van een AMMA voor Beste Media-exploitant van het Jaar.'
Peter de Mönnink
SBS Broadcasting hoort sinds de zomer geheel bij Talpa. Onder leiding van Peter de Mönnink moet er vanaf volgend jaar een organisatie wordt neergezet die 'aansluit bij de veranderende behoefte in de markt', zegt Mulder. De Mönninks benoeming bij Talpa werd onlangs bekend.
Het zou niet onlogisch zijn als de commerciële organisaties binnen Talpa - denk aan de salesafdeling van SBS en OMS voor radio en digitale radio - volgend jaar aan elkaar worden geknoopt
Mulder is ook voorzitter van Screenforce, de marketingorganisatie van de tv-branche.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!