Yummygums presenteert nieuwe identiteit en merkstrategie

Het vitaminegummie-merk wil, aansluitend op de internationale groeiplannen, de positionering en herkenbaarheid versterken. 

Yummygums presenteert nieuwe identiteit en merkstrategie
Born05

Yummygums presenteert een nieuwe merkstrategie en visuele identiteit die is ontwikkeld door Born05, onderdeel van Ace. Het Nederlandse vitaminegummie-merk wil met de nieuwe strategie, aansluitend op de internationale groeiplannen, de positionering en herkenbaarheid versterken. 

Buitenreclame-campagne

De uitwerking van de strategie wordt momenteel uitgerold op alle digitale kanalen van Yummygums met een buitenreclame-campagne door Amsterdam. Het merk kondigt verder aan dat de nieuwe identiteit ook wordt doorvertaald naar de verpakkingen.

Toekomstbestedig

Ruben Bailan, co-founder Yummigums legt uit dat de internationale ambities om een versterking vroegen van zowel de positionering als de herkenbaarheid binnen de markt. ‘Born05 heeft ons geholpen het merk toekomstbestendig en klaar te maken om verder door te groeien.’ 

Jurriaan Duivenvoorden, commercial director Born05 voegt daaraan toe dat het de doelstelling was om voor het piekseizoen de nieuwe merkstrategie en de visuele identiteit te hebben staan. Dat is heel goed gelukt. Yummygums is als snelgroeiend bedrijf toe aan een volgende fase binnen de merkstrategie. In deze nieuwe fase wordt het merk, de communicatie en de relatie met klanten steeds belangrijker.’ 

Lees ook: Dennis van Vugt benoemd tot managing director Born05

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie