Yourzine lanceert 'praktisch' label voor e-mailmarketing

RE:ACT gaat organisaties helpen met de basis van personalisatie en segmentatie in e-mailmarketing.

 komt volgens Yourzine voort uit de vraag onder MKB bedrijven naar praktische, &;hands-on&; ondersteuning bji e-mailmarketing programma’s. Het nieuwe label gaat organisaties helpen met de basis van personalisatie en segmentatie in e-mailmarketing. Streven daarbij is een twintig procent hogere conversie te realiseren.

Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. “RE:ACT kan de expertise van Yourzine benutten om MKB bedrijven te helpen met bijvoorbeeld het ontwikkelen en implementeren van een nieuwsbrief template, het bedenken en ontwikkelen van campagnes of het optimaliseren van bestaande flows."                                      

Naast RE:ACT heeft Yourzine twee andere labels, en . RE:ACT werkt voor klanten zoals Meeus, Voetbal International, NLZiet en Doc&Booff. Daarnaast zal een aantal bestaande klanten van Yourzine, zoals Unicef, Rode Kruis, Unigarant en IAMsterdam, hun emailmarketingcampagnes laten realiseren door RE:ACT.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie