Ido Sharon, commercial director bij Wayne Parker Kent: 'Het mooie van Datumprikker is dat gebruikers zelf aangeven wat de reden van hun bezoek is. Interessante data voor adverteerders. We stellen merken in staat om onderdeel te worden van de momenten en ervaringen van hun klanten. Zowel online als offline.'
Op Datumprikker worden per maand ruim twaalfduizend weekendjes, meer dan achtduizend barbecues en ruimschoots veertigduizend etentjes gepland. Gemiddeld zijn er acht personen aan een afspraak gekoppeld.
'Ook voor zakelijke afspraken wordt Datumprikker inmiddels verrassend vaak ingezet; uit data van Datumprikker blijkt dat vergaderen, op etentjes na, de meest georganiseerde gelegenheid is.'
De eerste commerciële campagne op Datumprikker staat inmiddels in de steigers. Voor reisaanbieder Beachmasters maakte Wayne Parker Kent een integratie met Datumprikker.
De samenwerking met Wayne Parker Kent ontstond in het verlengde van een recentelijk geïntroduceerd redesign, vertelt David van Brakel, ceo van Datumprikker.nl. 'Met dat recente redesign hebben we ons mede laten inspireren door het internationale succes van WeTransfer. Dit betekende ook een verandering qua verdienmodellen. Wij zien deze samenwerking als een avontuurlijke wandeling op de dunne lijn tussen relevantie en bereik.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!