Veertien nieuwe leden bvA

Relevante kennissessies en feit dat bvA zich uitspreekt in actuele kwesties redenen om zich aan te sluiten.

bvA-voorzitter Erik van Engelen
Credis: Flore Zoé

Bond van adverteerders bvA is dit jaar gegroeid met veertien nieuwe leden. 

In het voorjaar maakte bvA bekend dat Aldi, Bonusan, Concorp, Mastercard, Oranje Fonds, Stage Entertainment Nederland en Yakult officieel bvA-lid zijn. Daar kwamen recent DHL, Hasbro, HelloFresh, Karwei, NCOI, NOC*NSF en Primera bij. Het totale ledenaantal staat nu op 124.

Als beweegredenen om bvA-lid te worden noemen de nieuwelingen de relevante kennissessies, het unieke netwerk en het feit dat bvA zich uitspreekt rondom actuele ontwikkelingen in het vak.

Voorzitter Erik van Engelen: 'Ledengroei is belangrijk omdat we op die manier onze inspanningen voor een transparant ecosysteem voor merkleiders alleen maar kunnen vergroten en zo steeds meer impact realiseren voor onze leden.'

Henriette van Swinderen, directeur bvA: ‘Het succes van onze online activiteiten in het afgelopen jaar heeft laten zien dat we zowel bestaande als nieuwe leden hebben weten te enthousiasmeren. Wij zijn er nu ook voor hen om steun en inspiratie te bieden, van elkaar te leren en samen op te komen voor de belangen van merken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie