Vanaf maandag 19 augustus kunnen consumenten online hun eigen Tony’s Chocolonely reep samenstellen en in zelf ontworpen verpakking (inclusief eigen tekst op de wikkel) thuis laten bezorgen. De chocomachine die dit mogelijk maakt is niet nieuw, want die staat in de brandstore van Tony’s Chocolonely in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Het customizen van Tony’s-repen wordt nu wel een stuk toegankelijker gemaakt. (Zie video hieronder.)
Het consumenteninzicht waar Tony’s Chocolonely deze introductie op baseert, is het feit dat het merk verzoeken en smaakideeën van hun fans krijgt. ‘Of ze niet een reep kunnen maken met ananas, karamel en knettersuiker bijvoorbeeld?’ Tony’s Chocolonely vindt dat terecht. ‘Natuurlijk. Die smaakideeën nemen wij dan ook uiterst serieus (bijna net zo serieus als onze missie om de chocolade-industrie slaafvrij te maken). Niet alle ideeën konden worden uitgevoerd, maar nu kun je dus zelf aan de bak met 20 ingrediënten!’
Om het Tony’s-adagium (streven naar slaafvrije chocolade) kracht bij te zetten, wordt de ‘zelfgemaakte unlimited-reep’ in tweeën verpakt en bezorgd. ‘Dat hoort’, zegt Tony’s, ‘je kunt je zelfgemaakte reep namelijk delen. Eén helft voor jezelf en één voor ’n ander. Vergeet je niet onze missie te delen als je je reep deelt?’
De customized reep kost 7,50 euro plus verzendkosten. De reep wordt binnen 5 werkdagen bezorgd
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!