Overslaan en naar de inhoud gaan

Sticks gaat bij a.s.r. van ‘Dat vind ik’ naar ‘Dit is de tijd van doen’

De Sticks-campagne van a.s.r. kende lovers en haters. De rapper blijft, maar zijn tone of voice wordt positiever.
Beeld uit commercial dit is de tijd van doen
Dit is de tijd van doen
© a.s.r.
Beeld uit commercial dit is de tijd van doen
Dit is de tijd van doen
© a.s.r.

Maandag start a.s.r. met een vervolg op de ‘Dat vind ik-campagne’ die het in juni 2016 lanceerde. De hoofdrol in de commercials vanaf dat moment was voor de Nederlandstalige rapper Sticks (uit Zwolle), die een uitgesproken kritisch en op zichzelf gericht geluid liet horen. De toon licht bozig, de sfeer negatief, het leek wel of de consument er van doordrongen moest worden wat Sticks er allemaal van vond.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

Die 'haters' zouden ook zomaar de 250.000 mensen die zijn die de ASR een woekerpolis heeft verkocht. Het zou natuurlijk hele positief zijn als rapper sticks een vrolijk liedje maakt hoe ethisch ASR al die teveel gerekende kosten ruimhartig compenseert, incluis misgelopen rendement. (" Dit is een tijd van doen, de ASR doet het"). De intermediairs van ASR duwden deze kunstige verstopte kickbacks door de consumenten hun strot. Natuurlijk tof dat ASR niet in wapens heeft geinvesteerd, maar iemands oudedagsvoorziening stelen is ook geen toonbeeld van fatsoen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in