Sticks gaat bij a.s.r. van ‘Dat vind ik’ naar ‘Dit is de tijd van doen’
De Sticks-campagne van a.s.r. kende lovers en haters. De rapper blijft, maar zijn tone of voice wordt positiever.
Maandag start a.s.r. met een vervolg op de ‘Dat vind ik-campagne’ die het in juni 2016 lanceerde. De hoofdrol in de commercials vanaf dat moment was voor de Nederlandstalige rapper Sticks (uit Zwolle), die een uitgesproken kritisch en op zichzelf gericht geluid liet horen. De toon licht bozig, de sfeer negatief, het leek wel of de consument er van doordrongen moest worden wat Sticks er allemaal van vond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDie 'haters' zouden ook zomaar de 250.000 mensen die zijn die de ASR een woekerpolis heeft verkocht. Het zou natuurlijk hele positief zijn als rapper sticks een vrolijk liedje maakt hoe ethisch ASR al die teveel gerekende kosten ruimhartig compenseert, incluis misgelopen rendement. (" Dit is een tijd van doen, de ASR doet het"). De intermediairs van ASR duwden deze kunstige verstopte kickbacks door de consumenten hun strot. Natuurlijk tof dat ASR niet in wapens heeft geinvesteerd, maar iemands oudedagsvoorziening stelen is ook geen toonbeeld van fatsoen.