Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandLoyalty stapt na succes voetbalplaatjesactie Albert Heijn in als partner van Eredivisie

Samenwerking moet resulteren in meer spaaracties rond voetbalsport in food-retailsector.

BrandLoyalty heeft een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing (EMM) voor een partnership met de Eredivisie. De deal loopt tot 2021 en geeft geeft BrandLoyalty exclusieve rechten om Eredivisie-gerelateerde loyaliteitsprogramma’s aan te bieden aan de Nederlandse retailmarkt. BrandLoyalty, wereldwijd marktleider in loyaliteitsprogramma’s voor de food-retailsector, was tot vorig jaar subsponsor van het LottoNL-Jumbo wielerteam.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn

De samenwerking komt voort uit de relatie die eerder dit jaar is ontstaan bij de lancering van de voetbalplaatjesactie, een loyaliteitsprogramma gebaseerd op de Eredivisiespelers. Binnen dit loyaliteitsprogramma konden klanten van Albert Heijn plaatjes sparen van hun favoriete Eredivisiespelers en sterspelers uit het Nederlands vrouwenelftal.

Rick Swinkels, Chief eXperience Officer bij BrandLoyalty, is blij de samenwerking de Eredivisie te kunnen formaliseren en zo het Nederlandse voetbal met retail te verbinden. ‘Met talrijke successen in de Nederlandse markt op onze naam, zijn we verheugd het aanbod voor onze retailklanten verder uit te breiden met spaarprogramma’s rondom de Eredivisie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in