Overslaan en naar de inhoud gaan

Na I Amsterdam verdwijnt nu ook de naam Amsterdam Marketing

Na verwijderen van letters op het Museumplein, moet ook naam Amsterdam Marketing plaatsmaken. Het wordt Amsterdam&partners.
Geerte Udo
Geerte Udo
© Videoverslag Limburgs Toerisme Congres 2017, youtube-still
Geerte Udo
Geerte Udo
© Videoverslag Limburgs Toerisme Congres 2017, youtube-still

Nadat de letters I Amsterdam van het Museumplein zijn verwijderd, verdwijnt nu ook de naam Amsterdam Marketing. De term marketing ‘staat voor meer’ aldus het stadspromotie-instituut, en dat is precies wat het niet meer wil. Vanaf aanstaande maandag heet de organisatie Amsterdam&partners, een naam ‘die past bij de aangescherpte strategie die de nadruk legt op kwaliteit in plaats van kwantiteit’.

related partner content for mobile comes here

Geerte Udo wordt de nieuwe directeur van de organisatie. Zij zat al in het managementteam van Amsterdam Marketing , en was er verantwoordelijk voor de... marketing. Zij volgt Frans van der Avert op, die directeur is geworden van het concept Made By Holland voor Paleis Soestdijk.

Meer spreiding

De bewoners staan centraal in de nieuwe koers, stelt Amsterdam&partners, hoewel het zich ook blijft richten op Nederlandse en buitenlandse bezoekers van ‘de Metropool Amsterdam’.

Het instituut wil de bezoekers ‘op een kwalitatief hoogwaardige’ manier door het brede, diverse cultuuraanbod gidsen en ook de minder bekende buurten en plekken van Amsterdam laten ontdekken, aldus Geerte Udo. Dit moet zorgen voor meer spreiding van toeristen.

Ook bij bedrijven en congressen staat kwaliteit voorop, meldt de nieuwe organisatie. De aandacht gaat naar die ondernemingen en congressen die zorgen voor meer werkgelegenheid, duurzaamheid en innovatie. ‘We moeten blijven bouwen aan de internationale reputatie van Amsterdam’, aldus Geerte Udo in het persbericht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Jos Wabeke

De term marketing past niet bij 'kwaliteit'....................

Hans de Koning

Haha, niets mis met de "marketing" discipline. Je moet alleen wel begrijpen wat het is.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in