Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria brengt met Sjef Carnaval 2019 ode aan onzichtbare helden

Bierbrouwer kiest uit 600 nominaties 75 Sjefs Carnaval.
De sjefkes van Bavaria
De sjefkes van Bavaria
De sjefkes van Bavaria
De sjefkes van Bavaria

Opnieuw scoort Bavaria met Carnaval. Nadat het vorig jaar de prijswinnende #carnavalvrij-campagne bracht rond Sjefke Vaeren, ex-PSV’er Björn van der Doelen, is het nu de beurt aan de onzichtbare helden.

related partner content for mobile comes here

Daarvoor deed Bavaria’s de oproep om op www.samensjeffenwecarnaval.nl carnavalshelden voor de eretitel ‘Sjef Carnaval’ te nomineren. Dat leverde in vier weken meer dan 600 nominaties op. De bierbrouwer huldigde gisterenavond 75 mensen bij de brouwerij in Lieshout. Zij dragen nu de titel ‘Sjef Carnaval 2019’.

De Brabantse bierbrouwer wil met de verbroederende campagne een eerbetoon brengen aan alle vaak onzichtbare carnavalshelden die van Carnaval een groots feest maken.

‘Het is hartverwarmend om te zien dat zo veel mensen allemaal wel iemand kennen die zich elk jaar weer met hart en ziel en vaak achter de schermen inzet’, vertelt Florent Renders, marketing-manager Bavaria. ‘Of het nu gaat om de Sjef Pekske, Sjef Kok, Sjef Chauffeur of Sjef Toeterdokter. Al deze mensen leveren een belangrijke bijdrage en verdienen de waardering van alle carnavalsvierders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in