Het Nederlandse drankmerk Stëlz is aardig actief op TikTok. De video’s zullen je dan ook wellicht niet zijn ontgaan. Zo haakt het Stëlz-team geregeld in op de TikTok-trends en geeft het op komische wijze een kijkje achter de schermen.
Het jonge bedrijf staat bekend om haar frisse, alcoholische versnaperingen. Op TikTok promoten ze het drankje, maar laten ze ook zien hoe het er op kantoor aan toegaat. Vooral de stagiairs zijn geregeld de pineut, maar voor views zorgt het zéker.
Stëlz haakt geregeld in op de TikTok-trends. Zo laten ze in deze video zien hoe je een feestje moet bouwen onder het genot van hun frisse hard-seltzer.
@drinkstelz Out of office, mij niet bellen! #foryoupage #foryou #fyp #voorjou #voorjoupagina ♬ telephone electrolightz remix - JP 🔥
Niet alleen het drankje wordt gepromoot; het team wordt zeker niet achterwege gelaten.
@drinkstelz Kijkje achter de schermen📽 #fyp #foryou #foryoupage #voorjou #voorjoupagina ♬ origineel geluid - Faye van Alem
Of ze ook een mascotte hebben? Jazeker! Het wandelende blikje genaamd Stëlzie verschijnt regelmatig in hun video’s.
@drinkstelz ✨stagiaires✨: nu te boeken voor al uw feesten en partijen #celinedionchallenge #fyp #celinedion #foryou #voorjou ♬ It's All Coming Back To Me Now - Céline Dion
Wie er in dat pak verscholen zit, kun je door middel van deze video waarschijnlijk wel raden.
Met of zonder stagiairs; op het kantoor van Stëlz is het altijd wel een feestje.
@drinkstelz Wanneer de muizen van huis zijn danzen de katten op tafel #foryou #fyp #voorjou #foryoupage ♬ Call on Me (Radio Mix) - Eric Prydz
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marije Klomp.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!