Soapserie Hema glijdt erin als een zoete tompouce

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Wie dacht dat Hema alleen goed was in het maken van hotdogs en tompoucen, heeft het helemaal mis. Met de serie ‘Sappige Tijden’ bewijst de winkel van alle markten thuis te zijn.

Pak de popcorn (met tompoucesmaak) er maar vast bij, want veel kijkers blijven ongetwijfeld even hangen na één aflevering van deze soap te hebben gezien .
 

Het begon allemaal met deze eerste aflevering van Hema’s 'Sappige Tijden'

 

En die viel meteen in de smaak.

comment


Aan drama in ieder geval geen gebrek.

Comment


Misschien dat de Hema-medewerkers zich gedragen als de Kardashians, deze aflevering blijkt dat ze lang niet zoveel te besteden hebben.


Waarom saaie winkelmuziek afspelen als ze ook deze geluidseffecten kunnen laten horen tijdens het werken of shoppen?

comment


'Sappige tijden, droge tijden, soms bedrijfsfeestjes en soms ook niet...'

Comment


Een soapserie zou een soapserie niet zijn zonder dat er wat tranen vloeien.

 

Deze 'Hema-medewerker' zeker niet bellen.


Dankzij 'Sappige Tijden' stromen de sollicitaties binnen.

 

 

Comment

 

We hebben zo'n donkerbruin vermoeden dat dit de grootste nachtmerrie van elke winkelmedewerker is.

 

Fouten? Die maken de makers van deze soapserie niet.

Comment

 

Na het bekijken van al deze afleveringen kan er maar één conclusie worden getrokken: het wordt tijd dat Hema haar naam verandert.

Comment

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Plaats als eerste een reactie

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie