Sinds deze week is de langverwachte Barbie-film in de Nederlandse bioscopen te zien. Veel bedrijven hebben hier erg naartoe geleefd en er zoveel mogelijk aan gedaan om hun marketing roze te laten kleuren. Bol.com probeerde met hun Barbie-marketing ook nog een wit voetje te halen bij Pathé, maar dit liep niet helemaal volgens plan.
In dit filmpje laat Bol.com zien dat het leven van Barbie niet altijd over roze(n) gaat.
Volgens bol.com is een 'klein' bedankje wel op zijn plaats
Maar Pathé wil uit deze deal ook hun slaatje slaan
Bol.com is niet van gisteren en neemt niet meteen een besluit.
Geef Pathé een vinger, en de bioscoop neemt je hele hand.
Als het aan bol.com ligt, vindt deze deal in geen 126 jaar plaats.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Mervin van Deursen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!