Kledingretailer Shoeby heeft in samenwerking met verschillende bureaus een nieuwe strategie en positionering ontwikkeld die onder de aandacht worden gebracht met een nieuwe campagne: 'Here for you'. Met de nieuwe koers verwacht de retailer de verschillende services die het biedt beter onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.
Shoeby maakt tegelijkertijd bekend de afzetmarkt te willen verbreden door ook winkels buiten Nederland te openen.
Verdeling van taken
Shoeby laat weten dat als eerste het bureau Wisbrun Eastwoord aantrok als strategisch consultant om de nieuwe bedrijfskoers vorm te geven. Het bureau Herc heeft vervolgens de verantwoording voor het campagneconcept gekregen terwijl N=Content de vernieuwde contentstrategie verzorgt. De mediastrategie en inkoop valt onder de hoede van Dentsu.
Welcome to the club of Humans
Onderdeel van de nieuwe strategie en positionering is de merkcampagne met de naam 'Welcome to the club of Humans', geregisseerd door Femke Huurdeman van Canada.
Daarnaast is er een nieuwe redactieformule die de komende maanden nog uitgebreid wordt door N=content en die sturing moet geven aan een variëteit aan content die verschillende bureaus voor Shoeby zouden gaan ontwikkelen.
'Nieuwe standaard voor service in fashion'
Mitch van Deursen, ceo Shoeby: 'Vanaf dag 1 staan onze klanten, samenwerken en ambitie centraal in ons bedrijf. Dat blijft zo. Want nu is het tijd om met een nieuwe strategie en positionering een volgende stap te zetten om verder te gaan groeien. In binnen- én buitenland. De ambitie is om onze klanten de beste versie van zichzelf te laten zijn. Met onze collectie, onze persoonlijke stylisten én state-of-the-art technologie. Wij willen de nieuwe standaard zetten voor service in fashion.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!