Waaruit bestaat een sterk merk? Hoe worden zij geholpen door influencers en welke stiekeme spelletjes spelen die merken nu eigenlijk allemaal? In de podcast Connect. gaan Jody Koehler van Coopr in gesprek met Ronald Voorn.
Ze bespreken de waarde van waarden binnen een organisatie. Voorns belangrijkste boodschap: blijf als marketeer naar je klanten kijken als mens, en niet als nummer.
Gehoord in de uitzending
- Gemiddeld genomen moeten merken 60% van hun tijd en budget investeren en 40% in het activeren daarvan.
- Lijstjes met salesfunnels zijn veel te arm voor de realiteit.
- Herhaling is nog altijd belangrijk. Het versterkt het pad van associaties.
- Waarden zijn een enorme motor van gedrag.
- Invloed bij influencer marketing bestaat. Maar als je me vraagt welke invloed.. tsja.
- Als je tot viraliteit wil komen dan heb je mensen nodig die in meerdere netwerken actief zijn. De zogenaamde weak tie bridges.
Links
- Experiment met lift
- Science 4 Business
- Merken met een standpunt zijn interessant, maar hoe bewegen onze waarden?
Connecten met Ronald
Spreek Ronald Voorn vooral aan op Twitter.
iTunes en Spotify
Luister ook via iTunes, Spotify of hier Soundcloud.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!